Ads Nuffnang

Pages

Monday, September 17, 2012

Alhamdulillah...rezeki.


Haaa.. inilah kerja aku hari ni. Dari pagi sampai ke petang buat coklat dan muffin. Alhamdulillah rezeki. Penatnyee..tapi puas hati dengan hasil. Muffin ni kalau korang nak tau aku baru first time buat. Sebenarnya aku ni bukannye reti sangat buat kuih2 kek ni. Alhamdulillah jadi pulak. Dengan sekelian kalinye aku mangambil tempahan untuk muffin dan cup cake pulak. Apa saje org tempah, janji HALAL yee.. hihi.. aku buat jee.. Jamulah mata anda dengan juadah ini..








 Lepas siap sume2 ni.. haaa.. ade lagi tempahan masuk untuk bulan November ni dan juge minggu ni pun ade lagi tempahan. Alhamdulillah, rezekikan... Syukur pada Allah yang memberi rezeki. Sesiapa nak menempah juge calling2lah yee.. ;). Akan datang saya akan update lagi... Bubyee.. 
Wassalam...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...